Descriere
Combinaţie specială de aditivi pentru curăţarea şi eliminarea impurităţilor specifice şi a depunerilor din sistemul de admisie şi de ardere. Efectul puternic de curăţare asigură un catalizator curat şi diminuează emisiile de noxe. Dizolvă şi înlătură depunerile răşinoase şi puternic aderente din sistemul de admisie şi din zona de ardere. Creşte fiabilitatea motoarelor cu aprindere prin scânteie şi a sistemului catalitic.
Proprietăți
- protejează convertizorul catalitic de depuneri de funingine
- garantează o combustie optimă
- curăță tractul de admisie, supapele de admisie și camera de ardere
- previne coroziunea în sistemul de combustibil
- garantează un consum redus de combustibil cu un efect pe o durată de timp îndelungată
Caracteristici tehnice:
Bază Combinaţie de aditivi în lichid purtător
Culoare / aspect gălbui, clar
Regulamentul privind Clasa de
inflamabilitate a lichidelor (Germania) A ll
Punct de inflamabilitate >61 °C
Punct de picurare - 45°C
Formă lichid
Miros caracteristic
Vascozitate la 40°C <7 mm²/s
Densitate la 15°C 0,765 g/cm³
Domenii de aplicare:
Potrivit pentru toate motoarele pe benzină cu un catalizator
Modul de utilizare şi dozare:
Turnați aditivul în sticla de pulverizare cu pompă LIQUI MOLY (cod 3316). Stabiliți sensul de admisie, și pulverizați în spatele
turbocompresororului. Porniți motorul și pulverizați aditivul în galeria de admisie la intervale scurte, în timp ce motorul rulează moderat (2.000-3.000 rpm). Dacă turația nu fluctuează, intervalele dintre pulverizare pot fi prelungite. Dacă turația fluctuează brusc (<700 rpm),
scurtați intervalele dintre pulverizări. Pentru o atomizare fină, verificați în mod regulat ca sticla de pulverizare a pompei să aibă o
presiune reziduală suficientă. LIQUI MOLY nu poate oferi nicio garanție dacă produsul nu este utilizat conform specificațiilor din
informațiile despre produs sau dacă sunt utilizate sisteme de dozare, altele decât cele indicate aici. Este exclusiv responsabilitatea utilizatorului să verifice compatibilitate sistemelor alternative de dozare. Pentru o curățare garantată, vă
recomandăm curățarea optimă a sistemului de combustibil prin adăugarea Aditivului de curățare sistem catalytic (cod 7110) în combustibil imediat după operația de curățare. Asfel aveți garantată o curățenie completă al motorului, inclusiv a sistemului de
evacuare a gazelor.
Ambalaje disponibile
300 ml Art. nr. 8931
Detalii produs
Cod produs - SKU
8931O
Categorie
Greutate produs
0.19 kg.
Producator
Taguri
Ce spun clientii
Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review
Foarte bun acest aditiv. Pulverizarea in galeria de admisie a celor 300 ml a făcut minuni. Voi utiliza și aditivul de adăugat în benzină, pentru o eficacitate deplină. Îmi vine in cap următoarele întrebări: la cat timp pot repeta tratamentul? Afectează ceva daca repet cat mai curând acest tratament?
Automoly.ro
Raspunsul magazinului
24 apr.
Buna ziua, va multumim pentru aprecieri. Nu este necesar sa folositi foarte des art 8931, daca folositi preventiv, la fiecare 2000 km, art 7110 Aditiv benzina Liqui Moly curățare catalizator, care protejează convertizorul catalitic de depuneri de funingine.
Buna ziua!
Am folosit solutia aceasta la un motor Nissan mr20de 2.0 benzina aspirat de 140 cai montat de fabrica pe Renault Laguna 3 (combinatia perfecta pentru mine), astfel: rugat un amic sa mentina accelerata masina la aproximativ 2500 rotatii in timp ce eu pulverizam prin atomizare solutia in clapeta de acceleratie. La scurt timp, pe masura ce atomizam, esapamentul a degajat un fum usor alb - gri deschis, avand un miros specific intepator, ceea ce ma face sa cred ca solutia a facut cele promise. Dupa ce am pulverizat circa 200 ml de solutie, am iesit pe autostrada pentru a proba si a vedea daca va reapare eroarea in cauza, P0420 - catalytic system efficiency below threshold, o eroare de care nu pot scapa de un an de zile si nici fostul proprietar. .
Bineinteles ca nu a reaparut eroarea.
Intrebarea mea este daca pot turna in rezervor parte din solutia ramasa, circa 100 ml ca masura de preventie sau sa cumpar flaconul 7110 Catalytic system clean, exact cum recomanda si LM, a se pune imediat dupa ce s-a folosit 8931 Catalytic system cleaner?
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Am folosit solutia aceasta la un motor Nissan mr20de 2.0 benzina aspirat de 140 cai montat de fabrica pe Renault Laguna 3 (combinatia perfecta pentru mine), astfel: rugat un amic sa mentina accelerata masina la aproximativ 2500 rotatii in timp ce eu pulverizam prin atomizare solutia in clapeta de acceleratie. La scurt timp, pe masura ce atomizam, esapamentul a degajat un fum usor alb - gri deschis, avand un miros specific intepator, ceea ce ma face sa cred ca solutia a facut cele promise. Dupa ce am pulverizat circa 200 ml de solutie, am iesit pe autostrada pentru a proba si a vedea daca va reapare eroarea in cauza, P0420 - catalytic system efficiency below threshold, o eroare de care nu pot scapa de un an de zile si nici fostul proprietar. .
Bineinteles ca nu a reaparut eroarea.
Intrebarea mea este daca pot turna in rezervor parte din solutia ramasa, circa 100 ml ca masura de preventie sau sa cumpar flaconul 7110 Catalytic system clean, exact cum recomanda si LM, a se pune imediat dupa ce s-a folosit 8931 Catalytic system cleaner?
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Buna ziua!
Am folosit solutia aceasta la un motor Nissan mr20de 2.0 benzina aspirat de 140 cai montat de fabrica pe Renault Laguna 3 (combinatia perfecta pentru mine), astfel: rugat un amic sa mentina accelerata masina la aproximativ 2500 rotatii in timp ce eu pulverizam prin atomizare solutia in clapeta de acceleratie. La scurt timp, pe masura ce atomizam, esapamentul a degajat un fum usor alb - gri deschis, avand un miros specific intepator, ceea ce ma face sa cred ca solutia a facut cele promise. Dupa ce am pulverizat circa 200 ml de solutie, am iesit pe autostrada pentru a proba si a vedea daca va reapare eroarea in cauza, P0420 - catalytic system efficiency below threshold. Bineinteles ca nu a reaparut eroarea, o eroare de care nu pot trece de circa un an de zile si de care nici fostul proprietar nu a scapat.
Intrebarea mea este daca pot turna in rezervor parte din solutia ramasa, circa 100 ml ca masura de preventie sau sa cumpar flaconul 7110 Catalytic system clean, exact cum recomanda si LM, a se pune imediat dupa ce s-a folosit 8931 Catalytic system cleaner?
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Am folosit solutia aceasta la un motor Nissan mr20de 2.0 benzina aspirat de 140 cai montat de fabrica pe Renault Laguna 3 (combinatia perfecta pentru mine), astfel: rugat un amic sa mentina accelerata masina la aproximativ 2500 rotatii in timp ce eu pulverizam prin atomizare solutia in clapeta de acceleratie. La scurt timp, pe masura ce atomizam, esapamentul a degajat un fum usor alb - gri deschis, avand un miros specific intepator, ceea ce ma face sa cred ca solutia a facut cele promise. Dupa ce am pulverizat circa 200 ml de solutie, am iesit pe autostrada pentru a proba si a vedea daca va reapare eroarea in cauza, P0420 - catalytic system efficiency below threshold. Bineinteles ca nu a reaparut eroarea, o eroare de care nu pot trece de circa un an de zile si de care nici fostul proprietar nu a scapat.
Intrebarea mea este daca pot turna in rezervor parte din solutia ramasa, circa 100 ml ca masura de preventie sau sa cumpar flaconul 7110 Catalytic system clean, exact cum recomanda si LM, a se pune imediat dupa ce s-a folosit 8931 Catalytic system cleaner?
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Automoly.ro
Raspunsul magazinului
29 ian. 2024
Bună ziua
Recomandarea noastră este să folosiți soluția de curățare cob 7110 https://www.automoly.ro/cumpara/aditiv-benzina-liqui-moly-curatare-catalizator-2181.
/> O zi bună
Recomandarea noastră este să folosiți soluția de curățare cob 7110 https://www.automoly.ro/cumpara/aditiv-benzina-liqui-moly-curatare-catalizator-2181.
/> O zi bună
Comandat ieri, azi 04.05.22 primit. Am folosit la un Yaris din 2000, euro 3, motor 1 litru. Rezultatul e fantastic, nu ma asteptam, fata de cele care se pun in rezervor. Mers mai lin, acceleratie mult mai fluida, inainte avea intreruperi. Ma bucur ca il aduceti si la noi....Pentru masina mea a fost cam mult 300 ml, dar am folosit tot...La inceput a scos fum alb, dupa a dat cu miros urat, gen canalizare si pe final, curat. Nu am vf noxele, dar cred ca e mai ok la cum merge motorasul. Va multumesc.
Automoly.ro
Raspunsul magazinului
09 mai 2022
Mulțumim pentru aprecieri
Cu stimă
Cu stimă
Produse similare

Aditiv benzina Liqui Moly curățare catalizator
Aditivi benzina
Protejează catalizatorul de înfundare şi calamină. Curăţă instalaţia de...
32,31 RON

Aditiv benzină Liqui Moly curăţare injectoare
Aditivi benzina
Îndepărtează depunerile de la supapele de injecţie, supapele de admisie,...
40,42 RON
35,37 RON

Aditiv benzină Liqui Moly curăţat supape
Aditivi benzina
Asigură puterea optimă a motorului. Îndepărtează depunerile la supape, în...
26,94 RON

Aditiv Benzina Liqui Moly
Aditivi benzina
Aditivul de benzină Liqui Moly "Petrol" este o combinaţie modernă de...
35,14 RON

Solutie Liqui Moly Pro-Line curațare filtru de particule DPF
Pro Line
Solutia Pro-Line pentru curatarea filtrului de particule diesel fără...
54,97 RON

Aditiv ulei Liqui Moly Cera Tec
Aditivi Ulei
Suspensie lubrifiantă solidă ceramică pe bază de nitrură de bor hexagonală...
94,89 RON

Aditiv motorină Liqui Moly curatare sistem injectie Diesel – Pro Line
Pro Line
Combinație de aditivi cu un procent ridicat de aditivi pentru curățare și...
48,73 RON

Solutie Liqui Moly spalare motor "Engine Flush"
Aditivi Ulei
Agent de curăţare foarte eficient pentru îndepărtarea depunerilor...
38,08 RON
32,92 RON

Aditiv motorina Liqui Moly Super diesel
Aditivi motorina
Îndepărtează depunerile din sistemul de injecţie Diesel, precum şi în...
42,73 RON
36,24 RON

Aditiv ulei Liqui Moly Motor Protect
Aditivi Ulei
Aditiv integral sintetic pentru ulei de motor. Diminuează considerabil...
110,69 RON