Descriere
Ulei de compresor pe bază de diester sintetic. Cu o temperatură de autoaprindere extrem de ridicată de 410 ° C. Asigură stabilitate
ridicată la oxidare și lubrifiere optimă. Testat și aprobat de cunoscuți producători de compresoare.
Proprietăți
- pentru intervale extinse de schimb de ulei
- lubrifiere optimă în toate condițiile de funcționare
- protecție excelentă împotriva coroziunii
- rezistență remarcabilă la oxidare
- fără depozite
- tendință scăzută de spumare
Caracteristici tehnice:
Bază Diester
Clasă vâscozitate SAE 30W
Clasă vâscozitate ISO VG 100
Viscozitate la 40 °C 95 mm²/s
Viscozitate la 100 °C 9,1 mm²/s
Indice de vascozitate 171
Punct de aprindere 252 °C DIN ISO 2592
Temperatura de autoaprindere nedeterminat
Punct de curgere -36 °C
Miros ușor
Formă lichid
Culoare galben
Densitate la 20°C 0,956 g/ml
Domeniu de utilizare
Pentru utilizare în compresoare de rotație și cu piston și pentru ungerea cilindrilor și trenurile de forță. De asemenea pentru aparate
respiratorii utilizate pentru scufundări. Special dezvoltat pentru aplicații în care uleiurile minerale nu oferă performanțe optime ale
mașinii. Trebuie respectate specificațiile și instrucțiunile de la producătorii de ansamble sau mașini.
Aplicații
Instrucțiuni pentru schimbul de ulei Când utilizați pentru prima dată, vă rugăm să rețineți: - Scurgeți complet uleiul mineral când este cald - Curățați sau înlocuiți filtrul de ulei și supapele - Efectuați prima umplere cu ulei de compresor LM 500
- După aprox. 100 de ore de funcționare, curățați sau înlocuiți filtrul de ulei. Dacă filtre de ulei foarte contaminate, verificați uleiul
compresorului pentru nivelul total de contaminare. Dacă este foarte contaminat, schimbați uleiul.
- Următoarea schimbare a uleiului trebuie efectuată în conformitate cu intervalul de schimb al uleiului recomandat de producător
- Umpleți numai cu ulei de compresor LM 500
Toate materialele plastice care intră în contact cu uleiul trebuie să fie verificate pentru compatibilitate.
Specificațiile și instrucțiunile de la producătorul utilajului trebuie respectate.
Ambalaje disponibile
10 L Art . nr. 4076
199 L Art . nr. 4077
Detalii produs
Cod produs - SKU
LM 500 SAE 30
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei compresor Liqui Moly SAE 5W-40
Uleiuri compresor
Ulei modern cu frecare redusă care a fost dezvoltat special pentru...
54,92 RON

Aditiv Liqui Moly ulei cutie viteză "Gear Protect"
Aditivi Ulei
Aditiv de ultimă generaţie pentru protecţia la uzură la presiune înaltă....
150,64 RON

Aditiv benzina Liqui Moly inlocuitor plumb
Aditivi benzina
Aditivul înlocuitor plumb este compus dintr-o combinatie de aditivi,...
42,02 RON

Aditiv benzină Liqui Moly curăţat supape
Aditivi benzina
Asigură puterea optimă a motorului. Îndepărtează depunerile la supape, în...
29,02 RON

Ulei transmisie Liqui Moly (GL5) SAE 85W-140
Ulei transmisie
Ulei mineral de angrenaj hipoid cu vâscozitate redusă pe bază. Pentru...
9.995,98 RON

Aditiv ulei Liqui Moly cutie viteză MOS2
Aditivi Ulei
Adaosul MoS2 formează o peliculă de lubrifiere foarte rezistentă pe toate...
39,75 RON
36,17 RON

Aditiv Liqui Moly evitare scurgere ulei cutie viteză
Aditivi Ulei
Regenerează garniturile de motor din cauciuc şi plastic, precum inelele de...
33,95 RON

Spray Liqui Moly de pornire "Start Fix"
Asistenta reparatii
Ajutorul sigur la pornire în caz de frig, umiditate, bujii ude şi baterie...
19,99 RON

Ulei hidraulic HLP 68
Uleiuri hidraulice
Ulei mineral care se utilizează drept lichid de presiune în instalaţii...
5.992,73 RON

Ulei motor Liqui Moly Motorbike 4T 10W-50 Street Race
Ulei motor
Ulei de motor High-Performance complet sintetic. Asigură gradul maxim de...
71,05 RON