Descriere
Descriere:
Ulei hidraulic pentru cutii de viteză mecanice şi automate, la care se recomandă un ulei de transmisie de tip Dexron D . Asigură o funcţionare sigură a transmisiilor chiar şi în condiţii de funcţionare deosebite şi oscilaţii mari de temperatură. Este indicat şi ca ulei hidraulic pentru servodirecţii, care lucrează în condiţii de funcţionare extreme.
Proprietăţi:
- proprietăţi vâscozitate/temperatura excelente
- rezistenţă foarte bună la uzură şi caracteristici efeciente la ungere
- propietăţi bune la temperaturi joase
- stabilitate foarte bună la îmbătrânire şi rezistenţă chimică foarte mare
- cea mai mare stabilitate termică
- protecţie anticorozivă deosebită
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:
DEXRON II D
ZF TE-ML 03D, 04D, 11A, 14A, 17C
Voith 55.6335.36 (fost G 607)
MAN 339-D Tip Z-1
MAN 339-D Tip V-1
Ford M2C-166 H,
MERCON
Opel GM-Dexron
Allison C4
Caterpillar TO-2
Denison
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
MB 236.6
ZF TE-ML 09 (GM 6137 M)
Caracteristici tehnice:
Culoare : roşie DIN 51578
Densitate 15°C : 875 kg/m³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C : 40 mm²/s DIN 51562
Vâscozitate la 100°C : 8 mm²/s DIN 51562
Indice de vâscozitate : 175 DIN ISO 2909
Punct de aprindere : 200 °C DIN ISO 2592
Punct de curgere : < - 40 °C DIN ISO 3016
Cenusa, oxid : 0. 22 g/100g
Cenusa, sulf : 0. 30 g/100g
Domeniul de aplicare:
Se utilizează la cutii de viteză mecanice, la transmisii automate şi servodirecţii la care se recomandă un lubrifiant.
Mod de utilizare:
Trebuie respectate prescripţiile producătorilor de autovehicule şi de transmisii. Se poate amesteca cu orice tip de ulei ATF Dexron IID. Eficienţă maximă se obţine însă doar dacă se utilizează în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
Ulei transmisii automate ATF II D 1 L Art. Nr. 4443
20 L Art. nr. 4879
60 L Art. nr. 4877
205 L Art. nr. 4486
Detalii produs
Produse similare









