Descriere
Ulei motor de înaltă performanță, cu frecare scăzută, pentru utilizare pe tot parcursul anului, la cele mai noi concepte ale motorului
diesel. Dezvoltat special pentru vehicule cu sisteme de injecție cu jet pompat și vehicule diesel conforme cu reglementările privind
emisiile de eșapament Euro IV conform cerințelor producătorului. Testat pentru turbocompresoare și convertori catalitici. Combinația de
uleiuri de bază neconvenționale cu ultima tehnologie de aditivi garantează un ulei de motor care oferă o protecție excepțională
împotriva uzurii și reduce consumul de ulei și combustibil, asigurând în același timp o ungere rapidă a motorului.
Proprietăți - economisește combustibil și reduce emisiile poluante - protecție excelentă la uzură - funcționarea lină a motorului - lubrifiere instantanee după pornire la rece - stabilitate mare la forfecare - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - fiabilitate ridicată a lubrifierii - curățenie ridicată a motorului - stabilitate optimă la îmbătrânire - comportament excelent la temperaturi scăzute
Clasificări şi specificaţii:
ACEA C3 ∙ API CF ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
VW 500 00
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 88 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,3 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 169 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 232 °C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat ≤ 0,8g/100g DIN 51575
Culoare L2,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Se pretează în mod optim pentru motoare Diesel cu sistem de injecţie pompă-duse cât şi pentru cele cu şi fără supraalimentare, în
mod special pentru intervale mari de schimb ale uleiului şi la motoarele puternic solicitate.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare .
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 2679
5 L Art. nr. 2696
20 L Art. nr. 1333
60 L Art. nr. 1334
205 L Art. nr. 1335
Detalii produs
Cod produs - SKU
Diesel Hightech 5W-40
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40
Ulei motor
Este un ulei modern de motor, de mare performanţă, recomandat pentru...
63,58 RON
57,86 RON

Ulei motor Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40
Ulei motor
Este un ulei complet sintetic, cu parametrii de performanţă, destinat...
63,51 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Ulei motor
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW,...
71,27 RON
64,85 RON

Ulei motor Liqui Moly Diesel Synthoil 5W-40
Ulei motor
Ulei de motor complet sintetic de mare performanţă, care asigură un mers...
63,86 RON

Ulei motor Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40
Ulei motor
Ulei modern de motor, de mare performanţă, cu conţinut redus de cenusă,...
57,88 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W40
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
59,30 RON

Ulei Motor LIQUI MOLY Longlife III 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică Longlife...
70,38 RON
64,05 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30 DPF
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologie de sinteză. Cu...
65,74 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4110 5W-40
Ulei motor
Ulei de motor de înaltă tehnologie cu frecare redusă realizat pe baza...
67,16 RON

Aditiv ulei Liqui Moly Cera Tec
Aditivi Ulei
Suspensie lubrifiantă solidă ceramică pe bază de nitrură de bor hexagonală...
93,32 RON