Descriere
Liqui Moly Low-Friction SAE 10W-40 este un ulei de motor de înaltă performanță, cu frecare redusă formulat după ultima tehnologie
de aditivare și componente sintetice. Este potrivit pentru utilizarea pe tot parcursul anului pe motoare diesel pe benzină și vehicule de
pasageri cu și fără turbocompresor cu gaze de eșapament și răcitor de aer de încărcare și prin urmare, îndeplinește cerințele celor mai
noi modele de motoare. În plus, SAE 10W-40 cu frecare redusă este cel mai potrivit pentru autoturisme de pasageri alimentate cu gaz
(GNC / GPL).
Proprietăți - economisește combustibil și reduce emisiile poluante - fiabilitate ridicată a lubrifierii - stabilitate optimă la îmbătrânire - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - rezistenta mare la uzura - comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute - stabilitate mare la forfecare - curățenia remarcabilă a motorului - funcționarea lină a motorului - regenerează garniturile - lubrifiere instantanee după pornire la rece - potrivit în special pentru vehicule cu peste 100.000 km - menține arniturile
Clasificări şi specificaţii:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL ∙ MB-Approval 229.1 ∙ MB-Approval 229.3 ∙ VW 501 01 ∙ VW 505 00
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Peugeot Citroen (PSA) B71 2294 ∙ Renault RN 0700 ∙ Renault RN 0710
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,870 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 95,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 150 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 12,0% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 232°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,8 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare 2,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season pentru motoarele pe benzină şi Diesel. Adecvat în mod special pentru automobilele pe gaz (CNG/LPG). Utilizare
universală pentru autovehiculele fără filtru pentru particule de particule DPF. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare .
Ambalaje disponibile
1 l Art. nr. 9500
4 l Art. nr. 9501
5 l Art. nr. 9502
60 l Art. nr. 3911
205 l Art. nr. 3910
Detalii produs
Cod produs - SKU
Leichtlauf 10W-40
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei motor Liqui Moly Leichtlauf MOS2 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor semi sintetic cu viscozitate redusă. Pentru şoferii atenţi...
50,10 RON
45,59 RON

Ulei motor Liqui Moly Super Leichtlauf 10W-40
Ulei motor
Este un ulei de motor modern cu vâscozitate redusă, produs prin tehnologie...
49,39 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
56,44 RON

Ulei motor Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W-40
Ulei motor
Este un ulei de motor de mare performanţă, care asigură un mers lin al...
50,08 RON

Ulei motor Liqui Moly Leichtlauf Performance 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor parţial sintetic de înaltă performanţă, cu viscozitate...
44,82 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Ulei motor
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW,...
71,27 RON
64,85 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40
Ulei motor
Este un ulei modern de motor, de mare performanţă, recomandat pentru...
63,58 RON
57,86 RON

Aditiv ulei Liqui Moly Cera Tec
Aditivi Ulei
Suspensie lubrifiantă solidă ceramică pe bază de nitrură de bor hexagonală...
93,32 RON

Solutie Liqui Moly spalare motor "Engine Flush"
Aditivi Ulei
Agent de curăţare foarte eficient pentru îndepărtarea depunerilor...
37,45 RON
34,08 RON

Aditiv ulei Liqui Moly "Oil Treatment"
Aditivi Ulei
Aditivul Motor Treatment este un aditiv multifuncţional de înaltă...
45,28 RON
41,20 RON