Descriere
Ulei de motor complet sintetic, de înaltă performanță. Asigură performanță maximă și protecție a motorului în toate condițiile de
funcționare. Lubrifiere optimă, curățenie remarcabilă a motorului, frecare excelentă și uzura minimă este la fel de mult luată ca atare
cuplarea și decuplarea ușoară a ambreiajului și schimbarea vitezelor. Asta face o mare diferență în ceea ce privește conducerea
bucurie! Testat pe motoare cu convertoare catalitice. Testat pe mașini de curse.
Proprietăți - curățenia remarcabilă a motorului - stabilitate optimă la îmbătrânire - pierdere redusă de evaporare - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - testat pentru utilizarea cu convertoare catalitice - garantează un consum redus de ulei - potrivit pentru ambreiaje umede - protecție excelentă la uzură - mărește efectul de lubrifiere
Corespunde următoarelor clasificări şi specificaţii:
API SN PLUS ∙ JASO MA2
Caracteristici tehnice
Clasa SAE (ulei motor) 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,845 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 86,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 13,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C (CCS) <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 160 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare (Noack) 3,7 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 250 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare (ASTM) L2,0 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare
Dezvoltat pentru motoare în 4 timpi cu răcire pe aer şi pe apă, supuse unor condiţii de funcţionare de la normale la extreme.
Pentru utilizarea în regim de funcţionare sportiv. Adecvat pentru motoare cu și fără ambreiaj umed.
Mod de utilizare
Se vor respecta indicaţiile de utilizare ale producătorilor de motoare.
Nota: Eficienta maximă doar în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 20826
Detalii produs
Produse similare









