Descriere
Ulei de motor modern din clasa premium, eficient din punct de vedere al consumului de combustibil, care a fost dezvoltat în special
pentru utilizarea pe tot parcursul anului în vehiculele asiatice și americane. Combinația de uleiuri de bază neconvenționale obținute
prin tehnologie de sinteză în combinație cu ultimii aditivi garantează un ulei de motor care protejează împotriva uzurii, reduce consumul
de ulei și combustibil, menține motorul curat și asigură o lubrifiere rapidă a motorului.
Proprietăți - presiune optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- stabilitate la forfecare ridicată
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- durată de viață lungă a motorului
- funcționarea lină a motorului
- rezistență excelentă la uzură
- curățenie excepțională a motorului
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- comportament excelent la temperaturi ridicate și joase
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- testat pentru turbocompresoare și catalizatoare
- economisește combustibil și reduce emisiile poluante
Specificații și aprobări: API SP ∙ ILSAC GF-6A
Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări
Chrysler MS-6395 ∙ Ford WSS-M2C 947-A ∙ FordWSS-M2C 947-B1 ∙ GM 6094 M ∙ GM dexos1 Gen 2 ∙ Honda ∙ Hyundai ∙ Kia ∙ Mazda
∙ Mitsubishi Dia Queen ∙ Nissan ∙ Toyota
Date tehnice Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300 Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40 ° C 44,5 mm² / s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100 ° C 8,5 mm² / s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293 Indicele de vâscozitate 172 DIN ISO 2909 HTHS la 150 ° C > = 2,6 mPas ASTM D 5481 Punctul de turnare <= -45 ° C DIN ISO 3016 Pierderea prin evaporare (nr.) 8,9% CEC-L-10-A-93 Punct de inflamabilitate 226 ° C DIN ISO 2592 Număr de bază total 8,7 mg KOH / g DIN ISO 3771 Cenușă de sulfat <0,9% DIN 51575 Numărul de culoare (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Ideal pentru motoarele pe benzină moderne asiatice și americane. Este potrivit în special acolo unde există intervale lungi între
schimborile de ulei și cerințele motorului.
Recomandare
Respectati reglementările producatorului de funcționare ale vehiculului și motorului. Eficiența optimă este posibilă numai atunci când
produsul este folosit neamestecat.
Ambalaje disponibile
1 l 6738
4 l 9705
5 l 6739
20 l 8071
60 l 8072
205 l 8073
Detalii produs
Cod produs - SKU
Special Tec AA 0W 20
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 0W 20
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
57,71 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec V 0W 20
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare scăzută bazat pe tehnologie sintetică. Combinația...
68,74 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 6200 LL lV 0W 20
Ulei motor
Ulei motor de înaltă tehnologie cu frecare scăzută realizat prin...
72,22 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 6600 0W 20
Ulei motor
Ulei de motor premium cu frecare redusă realizat prin tehnologie de...
71,53 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 6610 0W 20
Ulei motor
Ulei de motor premium cu frecare redusă realizat prin tehnologie de...
73,73 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4600 5W30
Ulei motor
Utilizabil pentru autovehiculele pe benzină şi pentru autovehiculele...
62,87 RON
61,19 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec F 5W-30
Ulei motor
Adecvat în mod special pentru autovehiculele Ford. Ulei de motor cu...
61,77 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Ulei motor
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW,...
71,27 RON
70,94 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4310 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor modern cu conținut de cenușă scăzut și vîscozitate scăzută,...
82,33 RON

Ulei motor Liqui Moly SPECIAL TEC F 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă fabricat prin tehnologie de sinteză,...
74,90 RON