Descriere
Ulei de motor de înaltă tehnologie cu frecare redusă pe produs prin tehnologie de sinteză. Optimizează consumul de combustibil.
Asigură un comportament excelent la pornirea la rece, protecție optimă la uzură și curățirea remarcabilă a motorului. Tehnologia
inovativă bazată pe aditivi minimizează pre-aprinderea cu viteză redusă (LSPI) și astfel asigură o viață a motorului mai lungă. Ideal
pentru intervale extinse de schimb de ulei și cerințe extreme asupra motorului.
Proprietăți - Reducerea pre-aprinderii cu viteză redusă (LSPI) și pre-aprindere stocastică (SPI) - garantează un consum redus de combustibil - rezistență excelentă la uzură - curățenia remarcabilă a motorului - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:
API SP ∙ ILSAC GF-6A
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificaţiile:
API SN + RC ∙ Chrysler ∙ Ford WSS-M2C 946-A ∙ Ford WSS-M2C 946-B1 ∙ GM dexos1 Gen 2 ∙ Honda ∙ Hyundai ∙ Kia ∙ Mazda ∙
Nissan ∙ Toyota
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 60,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 10,4 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 163 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >2,9 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere - 45°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 9,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,9 g/100g DIN 51575
Culoare L 3,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Special dezvoltat pentru cerințele GM și Vehicule Opel cu motor pe benzină. Alți producători precum Chrysler, Ford, Kia, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota etc., de asemenea, uneori necesită un lubrifiant cu această specificație pentru diverse tipuri de
vehicule.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat
în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 20967
4 L Art. nr. 20968
5 L Art. nr. 20969
20 L Art. nr. 3767
60 L Art. nr. 20950
205 L Art. nr. 20951
Detalii produs
Cod produs - SKU
Special Tec DX1 5W30
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei Motor LIQUI MOLY Longlife III 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică Longlife...
49,69 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec LL 5W-30
Ulei motor
Adecvat în mod special pentru autovehiculele Opel. Este un ulei de motor...
41,54 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Ulei motor
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW,...
59,51 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4600 5W30
Ulei motor
Utilizabil pentru autovehiculele pe benzină şi pentru autovehiculele...
53,65 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30 DPF
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologie de sinteză. Cu...
44,66 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4400 5W-30
Ulei motor
Ulei modern de motor, de mare performanţă, cu conţinut redus de cenusă,...
53,41 RON

Ulei motor Liqui Moly Longtime HT 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu o formulă modernă, utilizabil pe tot parcursul anului,...
49,69 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec F 5W-30
Ulei motor
Adecvat în mod special pentru autovehiculele Ford. Ulei de motor cu...
47,30 RON

Ulei de motor Liqui Moly Leichtlauf Performance 5W-30
Ulei motor
Ulei modern de motor, de mare performanţă, cu conţinut redus de cenusă,...
31,12 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu vâscozitate redusă, de înaltă performanţă, pentru...
38,79 RON