Descriere
Ulei de motor modern cu conținut de cenușă scăzut și vîscozitate scăzută, de ultimă generație, pentru utilizare pe tot parcursul anului.
Combinația de uleiuri de bază parțial-sintetice produse prin tehnologie de sinteză, împreună cu cea mai nouă tehnologie de aditivi
garantează un ulei de motor care oferă o protecție excepțională împotriva uzurii, reduce consumul de ulei și consumul de combustibil
asigurând în același timp o lubrifiere rapidă a motorului. Anumiți producatori de vehicule au nevoie de un ulei de motor cu aceasta
specificatie pentru utilizarea filtrelor de particule diesel (DPF), pentru a asigura durata de viață maximă a filtrului
Proprietăți:
- economii mari de combustibil - penetrare rapidă a uleiului - potrivit pentru filtrele de particule diesel DPF - protecție excelentă la înaltă presiune și uzură - protecție excelentă la coroziune - funcționarea lină a motorului - stabilitate excelentă la forfecare - menținerea curată a motorului - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile
Specificații și aprobări:
ACEA C2 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2312
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculelor care necesită următoarele specificatii:
Fiat 9.55535 -DS1 ∙ Fiat 9.55535 -GS1
Date tehnice:
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-30 SAE J300 Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40 ° C 50 mm² / s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100 ° C 9,5 mm² / s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293 Indicele de vâscozitate 175 DIN ISO 2909 HTHS la 150 ° C >= 2,9. mPas ASTM D 5481 Punctul de Curgere <= -39 ° C DIN ISO 3016 Pierderea prin evaporare (Noack) 10,9% CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592 Număr de bază total 7 mg KOH / g DIN ISO 3771 Cenușă de sulfat ≤ 0,8 g/100g DIN 51575 Numărul de culoare (ASTM) L 5,5 DIN ISO 2049
DOMENIU DE UTILIZARE
Ideal pentru cele mai noi motoare diesel și benzină, cu sau fără tehnologie cu mai multe supape, turbocompresor de supraalimentare,
precum și cu sau fară răcire a aerului de supraalimentare (LLK) și filtru de particule diesel (DPF). Pe lângă utilizarea în diverse vehicule
de la PSA, precum și Fiat / Alfa Romeo (motoare TwinAir și MultiAir), acest ulei de motor poate fi utilizat și în vehicule de la alți
producători care necesită un ulei de motor cu această specificație. Adaptabilitate remarcabilă pentru utilizare în autoturisme cu gaz
(CNG / GPL).
Ambalaje disponibile 1 l 2361 5 l 2362 20 l 3737 60 l 3738 205 l 3739
1000l 21582
Detalii produs
Cod produs - SKU
Top Tec 4310 0W30
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4210 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor de înaltă tehnologie cu frecare redusă produs prin...
91,15 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Ulei motor
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW,...
71,27 RON
64,85 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec V 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă, realizat pe baza tehnologiei de...
64,47 RON

Ulei motor Liqui Moly Sinthoil Longtime Plus 0W-30
Ulei motor
Este un ulei de motor sintetic de ultimă oră, creat special în...
Pret la cerere

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 6100 0W30
Ulei motor
Ulei de motor bazat pe tehnologie de sintază. Asigură performanțe...
332,22 RON

Ulei motor Liqui Moly SPECIAL TEC F 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă fabricat prin tehnologie de sinteză,...
70,73 RON

Ulei motor Liqui Moly Synthoil Longtime 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor sintetic de ultimă oră, creat special în conformitate cu...
72,58 RON

Ulei Motor LIQUI MOLY Longlife III 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică Longlife...
70,38 RON
64,05 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30 DPF
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologie de sinteză. Cu...
65,74 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4400 5W-30
Ulei motor
Ulei modern de motor, de mare performanţă, cu conţinut redus de cenusă,...
70,73 RON