Descriere
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologie sintetică. Utilizabil pentru completare la orice vehicol comercial aflat în trafic.
Permite o gamă extrem de largă de aplicații și respectă cerințele producătorilor de vehicule comerciale bine-cunoscuți. Oferă protecție
excelentă împotriva uzurii și garantează o peliculă de lubrifiere stabilă în toate condițiile de funcționare. Reduce consumul de
combustibil datorită vâscozității reduse și permite intervale lungi de schimb de ulei datorită forfecării excelente și stabilitate la
îmbătrânire. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț.
Proprietăți
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
- permite o gamă de aplicații cu mai multe fațete
- garantează un consum redus de combustibil
- curățenia remarcabilă a motorului
- proprietăți remarcabile de detergent și dispersant
- formare redusă de reziduuri
- stabilitate mare la forfecare
- rezistență excelentă la uzură
Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii:
ACEA E9 ∙ API CK-4 ∙ Deutz DQC III-10 LA ∙ Ford WSS-M2C 171-F1 ∙ JASO DH-2 ∙ Mack EOS-4.5 ∙ MTU Typ 2.1 ∙ Renault Trucks
RLD-3 ∙ Volvo VDS-4.5
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-3 • Chrysler MS-10902 • Cummins CES 20081 • Cummins CES 20086 • Detroit Diesel DFS 93K222 • MB 228.31 •
MTU Typ 2.1
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,870 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 80,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 11,6 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 140 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 10,2% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 220 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,1 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 1,0 g/100g DIN 51575
Culoare L 3,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Potrivit numai pentru motoarele diesel. Conceput special pentru motoare diesel de vehicule comerciale cu sarcină mare în conformitate
cu standardele de emisii Euro IV, Euro V și Euro VI cu sistem de posttratare a gazelor de eșapament și filtru de particule diesel
(DPF / CRT). În funcție de specificațiile producătorului, poate, de asemenea, uneori să fie utilizat în vehicule comerciale mai vechi în
conformitate cu standardul de emisii Euro II sau Euro III.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat
în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
5 L Art. nr. 21221
Detalii produs
Cod produs - SKU
21221O
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei Motor Liqui Moly Truck FE 5W-30
Ulei motor
Uleiul de motor pentru camioane de lungă durată FE 5W-30 este un ulei de...
11.571,35 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec Truck 4050 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu...
689,81 RON

Ulei Motor Liqui Moly Top Tec Truck 4350 5W-30
Ulei motor
Pentru tehnologia celor mai noi motoare cu Euro IV, Euro V şi Euro VI....
970,22 RON

Ulei motor Liqui Moly completare Truck 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor all-season fabricat prin tehnologie de sinteză şi cu...
243,68 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W40
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
46,43 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 10W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
47,36 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
45,04 RON

Ulei motor Liqui Moly Leichtlauf MOS2 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor semi sintetic cu viscozitate redusă. Pentru şoferii atenţi...
41,91 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30 DPF
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologie de sinteză. Cu...
52,47 RON