Descriere
Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu rezervă de putere extrem de mare. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Pentru autovehicule cu tehnologie consacrată în domeniul motoarelor.
Proprietăți - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - rezistență remarcabilă a filmului de ulei - rezistenta mare la uzura - funcționarea lină a motorului - economii de ulei și combustibil - curățenia remarcabilă a motorului - lubrifiere instantanee după pornire la rece - pornire la rece fiabilă
Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii:
ACEA E7 ∙ ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API CI-4 ∙ API SL ∙ Global DHD-1 ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3275-1 ∙ MBApproval 228.3 ∙ Renault
Trucks RLD-2 ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Caterpillar ECF-2 ∙ Cummins CES 20071 ∙ Cummins CES 20072 ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙
Cummins CES 20078 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MB 229.1 ∙ MTU Typ 2 ∙ Renault Trucks RLD
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 95,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 160 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 12,7 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare L 4,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season. Dezvoltat special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor fără filtru de particule Diesel (DPF). Adecvat, de asemenea,
pentru parc auto mixt. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat
în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
5 L Art. nr. 1185
20 L Art. nr. 4743
60 L Art. nr. 4744
205 L Art. nr. 4747
Detalii produs
Cod produs - SKU
Leichtlaf Truck 10W-40
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei motor Liqui Moly Top Tec Truck 4050 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu...
820,60 RON

Ulei Liqui Moly tractor Stou/Utto 10W-30
Ulei motor
Ulei mineral de înaltă performanţă. Permite domenii de utilizare multiple....
672,27 RON

Ulei motor Liqui Moly SPECIAL TEC F 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă fabricat prin tehnologie de sinteză,...
60,50 RON

Soluţie Liqui Moly spălare motor "Motor Clean"
Aditivi Ulei
Combinație de aditivi foarte eficientă pentru îndepărtarea murdăriei din...
68,28 RON

Ulei motor Liqui Moly THT SHPD 15W-40
Ulei motor
Ulei motor modern multigrad. Special dezvoltat pentru flote de vehicule...
173,06 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Ulei motor
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW,...
64,21 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4300 5W-30
Ulei motor
Ulei modern de motor, de mare performanţă, cu conţinut redus de cenusă,...
57,70 RON

Ulei motor Liqui Moly Super Leichtlauf 10W-40
Ulei motor
Este un ulei de motor modern cu vâscozitate redusă, produs prin tehnologie...
44,58 RON

Vaselină Liqui Moly multifuncţională
Vaseline
Unsoare saponificată pe bază de litiu pentru lubrifierea rulmenţilor la...
22,19 RON

Ulei motor Liqui Moly THT Diesel Special 15W-40
Ulei motor
Uleiul de motor Liqui Moly THT Diesel Special SAE 15W-40 este un motor...
172,60 RON