Descriere
Adecvat în mod special pentru autovehiculele Ford.
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia de sinteteză. Previne în mod fiabil formarea depozitelor, are stabilitate extrem de
ridicată la forfecare, reduce pierderile prin frecare în motor și oferă o protecție remarcabilă împotriva uzurii. Ideal pentru motoare
moderne benzină și motorină cu și fără tehnologie multi-valve, Valvetronic și turbocompresor (cu sau fără filtru de particule (DPF) și
răcirea aerului de încărcare). Potrivit în special în cazul în care există intervale mari între schimbări de ulei și cerințe pentru motoare
grele.
Proprietăți - stabilitate optimă la îmbătrânire - fiabilitate ridicată a lubrifierii - lubrifiere instantanee după pornire la rece - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - curățenie ridicată a motorului - economisește combustibil și reduce emisiile poluante - stabilitate mare la forfecare
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:
ACEA A5 ∙ ACEA B5 ∙ Ford WSS-M2C 913-D ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificaţiile:
Fiat 9.55535-G1 ∙ Ford WSS-M2C 913-A ∙ Ford WSSM2C 913-B ∙ Ford WSS-M2C 913-C ∙ IVECO 18-1811 S1
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 52,4 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 9,9 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 179 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C 2,9 - 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere - 45°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 12 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 220°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 11,1 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,85 g/100g DIN 51575
Culoare L3,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Recomandat pentru cele mai recente specificaţii ale producatorului (WSS-M2C 913-D) pentru diferite tipuri de vehicule din 2011.
Compatibil și poate fi utilizat fără ezitări și în vehiculele Ford mai vechi începând cu 7/1998. De asemenea potrivit pentru vehicule de la
diverși alți producători. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și catalitice convertoare.
Nu este potrivit pentru VW cu intervale de întreținere extinse (WIV)!
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare .
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 2325
5 L Art. nr. 2326
20 L Art. nr. 3854
60 L Art. nr. 3856
205 L Art. nr. 3857
Detalii produs
Cod produs - SKU
Special Tec F 5W-30
Categorie
Producator
Taguri
Ce spun clientii
Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza reviewS
Stoica
26 sept.
Vă rog dacă mă puteți ajuta cu o informație despre acest produs. Mă interesează dacă are la bază uleiuri PAO și dacă e într-adevăr full sintetic. Din fișa de securitate observ că nu e full sintetic și ca e produs prin procedul de hidrotatare a unor uleiuri neutre. Imi puteti recomanda un ulei full sintetic pe care-l aveți avand o vascozitate de 5w-30?
Automoly.ro
Raspunsul magazinului
27 sept.
Bună ziua
In ziua de astăzi 90% din uleiuri se fac prin tehnologie de sinteză, sau altfel spus prin hidrocracare. Cu ajutorul acestei tehnologii se pot obține uleiuri cu vâscozități de 10w, 5w, 0w, care pot îndeplini cele mai noi cerințe ale producătorilor de mașini și cu norme pe fiecate tip de mașină. Uleiurile obținute prin această tehnologie nu mai pot fi catalogate minerale sau sintetice. Diferența dintre uleiuri o face doar pachetele de adidivi, aceeași aditivi care se folosesc și la obținerea uleiurilor așa zise „sintetice” prin tehnologia anilor 70 adică distilare. Dacă vă interesează un ulei 5W-30 obținut prin distalare accesați linkul https://www.automoly.ro/cumpara/ulei-motor-liqui-moly-syntoil-high-tech-5w-30-2334.
/> O zi bună
In ziua de astăzi 90% din uleiuri se fac prin tehnologie de sinteză, sau altfel spus prin hidrocracare. Cu ajutorul acestei tehnologii se pot obține uleiuri cu vâscozități de 10w, 5w, 0w, care pot îndeplini cele mai noi cerințe ale producătorilor de mașini și cu norme pe fiecate tip de mașină. Uleiurile obținute prin această tehnologie nu mai pot fi catalogate minerale sau sintetice. Diferența dintre uleiuri o face doar pachetele de adidivi, aceeași aditivi care se folosesc și la obținerea uleiurilor așa zise „sintetice” prin tehnologia anilor 70 adică distilare. Dacă vă interesează un ulei 5W-30 obținut prin distalare accesați linkul https://www.automoly.ro/cumpara/ulei-motor-liqui-moly-syntoil-high-tech-5w-30-2334.
/> O zi bună
Produse similare

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Ulei motor
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW,...
71,27 RON
70,94 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4600 5W30
Ulei motor
Utilizabil pentru autovehiculele pe benzină şi pentru autovehiculele...
62,87 RON
61,19 RON

Ulei Motor LIQUI MOLY Longlife III 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică Longlife...
70,38 RON
69,79 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec 5W-30
Ulei motor
Adecvat în mod special pentru autovehiculele Ford produse până în 2008...
61,54 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec LL 5W-30
Ulei motor
Adecvat în mod special pentru autovehiculele Opel. Este un ulei de motor...
59,57 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec B FE 5W 30
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică cu un pachet...
60,84 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30 DPF
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologie de sinteză. Cu...
63,86 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu vâscozitate redusă, de înaltă performanţă, pentru...
58,76 RON

Ulei motor Liqui Moly Syntoil High Tech 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor modern, cu frecare redusă. Potrivit pentru toate motoarele...
66,29 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4410 5W-30
Ulei motor
Potrivit în mod special pentru Renault. Ulei de motor de înaltă tehnologie...
70,01 RON