Descriere
Ulei de motor cu o formulă modernă, utilizabil pe tot parcursul anului, care asigură un mers lin al motorului. Uleiuri de bază neconvenţionale obţinute printr-o tehnologie de sinteză au fost combinate cu cea mai modernă tehnologie de aditivare, garantând astfel un ulei de motor cu o protecţie deosebită împotriva uzurii, care reduce consumul de ulei şi carburant şi asigură o lubrifiere rapidă a motorului. Astfel, în funcţie de recomandările producătorilor de autovehicule, se pot realiza intervale de schimb ale uleiului de până la 40.000 km. De asemenea, ideal pentru utilizarea în autoturisme cu pasageri (CNG / GPL).
Proprietati
- alimentare rapidă cu ulei la temperaturi scăzute
- stabilitate execelentă la forfecare şi îmbătrânire
- reduce vizibil consumul de carburanţi şi emisia substanţelor poluante
- curăţenie excelentă a motorului
- testat la autovehiculele cu catalizator şi Turbo
- asigură un mers lin al motorului
- asigură o durată de viaţă îndelungată a motorului datorită protecţiei deosebite la uzură
- presiune optimă a uleiului la orice turaţii
- siguranţă mare a ungerii la temperaturi ridicate şi coborâte
- se poate amesteca şi este compatibil cu orice ulei de motor din comerţ
Corespunde următoarelor clasificări şi specificaţii, pe care le şi îndeplineşte :
ACEA C3 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-04 ∙ MB-Approval 229.51 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01
Liqui Moly recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculele care cer urmatoarele specificatii:
Fiat 9.55535-S3 ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ MB 229.31
Caracteristici tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 5W-30 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 68,9 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 12,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 172 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 3,5 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -39 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 10,0% CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592
TBN 7,4 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat ≤ 0,8 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) 2,5 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare
Optim pentru motoarele pe benzină şi motorină moderne cu mai multe supape, Valvetronic şi turbo cu si fără sistem de răcire cu aer. Destinat în special pentru autoturisme cu intervale prelungite de schimb al uleiului şi cerinţe mari ale motorului.
Mod de utilizare
Se vor repecta indicaţiile producătorilor de motoare şi autovehicule. Eficienţă maximă se obţine doar dacă nu se utilizează în combinaţie cu alte uleiuri.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 9506
4 L Art. nr. 1144
5 L Art. nr. 9507
20 L Art. nr. 1138
60 L Art. nr. 1139
205 L Art. nr. 1140
Detalii produs
Produse similare









