Descriere
Ulei de motor modern cu viscozitate redusă, clasa premium, dezvoltat special pentru utilizarea pe parcursul întregului an la
autovehiculele americane şi japoneze. Combinaţia de uleiuri de bază neconvenţionale produse prin tehnologia de sinteză, în
combinaţie cu cei mai noi aditivi, garantează un ulei de motor care oferă o protecţie la uzură excepţională, scade consumul de
combustibil şi de ulei, menţine motorul curat şi asigură o lubrifiere rapidă a
motorului.
Proprietăți
- presiune optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- stabilitate la forfecare ridicată
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- durată de viață lungă a motorului
- funcționarea lină a motorului
- rezistență excelentă la uzură
- curățenie excepțională a motorului
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- comportament excelent la temperaturi ridicate și joase
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- testat pentru turbocompresoare și catalizatoare
- economisește combustibil și reduce emisiile poluante
Specificații și aprobări: ACEA E9 ∙ API CK-4
Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări
Caterpillar ECF-3 • Chrysler MS-10902 • Cummins CES 20081 • Cummins CES 20086 • Detroit Diesel DFS 93K222
• Ford WSS-M2C 171-F1 • Isuzu • JASO DH-2 • Mack EOS-4.5 • MB 228.31 • Mitsubishi • MTU Typ 2.1 • Nissan
• Renault Trucks RLD-3 • Toyota • Volvo VDS-4.5
Proprietăți
Clasa SAE (uleiuri de motor) 10W-30 SAE J300 Densitate la 15 ° C 0,870 g / cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40 ° C 80,0 mm² / s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100 ° C 11.6 mm² / s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D 5293 Indicele de vâscozitate 140 DIN ISO 2909 HTHS la 150 ° C > = 3,5 mPas ASTM D 5481 Punctul de curgere -39 ° C DIN ISO 3016 Punct de fierbere 220° C DIN ISO 2592
Pierderea prin evaporare NOACK 10,2% CEC-L-40-A-93 Număr de bază total 10,1 mg KOH / g DIN ISO 3771 Cenușă de sulfat 1,0 % DIN 51575 Numărul de culoare (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Ideal pentru motoarele diesel moderne asiatice și americane la turisme și mașini de pasageri. Este potrivit în special acolo unde există
intervale lungi între schimbările de ulei și cerințele motorului.
Recomandare
Respectati reglementările producatorului de funcționare ale vehiculului și motorului. Eficiența optimă este posibilă numai atunci când
produsul este folosit neamestecat.
Ambalaje disponibile
1 l 7614
4 l 7613
5 l 8423
20 l 21261
205 l 7526
Detalii produs
Cod produs - SKU
Special Tec AA 10W 30
Categorie
Greutate produs
0.95 kg.
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Ulei motor
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW,...
64,21 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 10W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
50,40 RON

Ulei Motor LIQUI MOLY Longlife III 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică Longlife...
66,41 RON

Ulei motor Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40
Ulei motor
Este un ulei complet sintetic, cu parametrii de performanţă, destinat...
63,51 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4600 5W30
Ulei motor
Utilizabil pentru autovehiculele pe benzină şi pentru autovehiculele...
59,90 RON

Ulei motor Liqui Moly Diesel Hightech 5W-40
Ulei motor
Ulei motor de înaltă performanță, cu frecare scăzută, pentru utilizare pe...
53,87 RON

Ulei motor Liqui Moly Diesel Synthoil 5W-40
Ulei motor
Ulei de motor complet sintetic de mare performanţă, care asigură un mers...
63,86 RON

Ulei de motor Liqui Moly Leichtlauf Performance 5W-30
Ulei motor
Ulei modern de motor, de mare performanţă, cu conţinut redus de cenusă,...
50,61 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec AA 5W 40 Diesel
Ulei motor
Ulei de motor modern cu viscozitate redusă, clasa premium, dezvoltat...
12.595,08 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W40
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
48,99 RON