Descriere
Ulei de transmisie integral sintetic de înaltă performanţă, pe bază de polialfaolefine / esteri. Datorită rezistenţei excelente la oxidare şi a stabilităţii termice a uleiurilor de bază, procesul de îmbătrânire este redus considerabil chiar şi la temperaturi înalte, iar intervalele de schimbare a uleiului pot fi prelungite. O tehnologie de protecţie la uzură şi presiune înaltă special selecţionată asigură o protecţie sigură şi o durată de serviciu prelungită a instalaţiei chiar şi la solicitări mari. Protecţie excepţională împotriva coroziunii, chiar şi în prezenţa apei şi a altor impurităţi. Creşte eficienţa instalaţiei datorită duratelor mai reduse de întreţinere curentă şi de ieşire
din funcţiune. Ulei de lubrifiere DIN 51517 - CLP
Proprietăţi:
- proprietăți excelente ale vâscozității / temperaturii - reduce la minimum uzura - reduce zgomotul de rulare - rezistență excelentă la îmbătrânire - capacitate mare de absorbție sub presiune - nu atacă materialele de etanșare folosite pentru cutie de viteze manuale, hipoid și transmisii auxiliare
Corespunde şi îndeplineşte următoarele clasificări şi specificaţii:
AGMA 9005 – D94 (EP) ∙ Cincinnati Machine P-74 ∙ David Brown ∙ Schmieröl DIN 51517 CLP 220 ∙ Schmieröl SEB 181 226 CLP 220 ∙
U.S. Steel 224
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE (ulei cutie) VG 220 DIN 51519
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 220 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 27,7 mm²/s ASTM D 7042-04
Indice de vâscozitate 162 DIN ISO 2909
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 235°C DIN ISO 2592
Caracteristici de demulgare la 82 °C 20 min DIN ISO 6614
Comportament spumant la 24 °C 75/0 ml ISO 6247
Comportament spumant la 93,5 °C 100/0 ml ISO 6247
Efect de coroziune asupra oțelului 0-B DIN ISO 7120
Efect de coroziune asupra cuprului 1-125 A3 DIN EN 2160
Test FZG pentru unelte, test standard A/8, 3/90 Nivelul de daune >12, Schimbarea specifică a greutății <0,27 mg / KWh DIN 51354
Culoare L 1,0 DIN ISO 2049
Domeniul de utilizare
Pentru utilizarea în domeniul industrial, la rulmenţi şi lagăre de alunecare în condiţii de presiune mare, cât şi pentru instalaţiile mari cu
lubrifiere forţată în circuit închis.
A se respecta prescripţiile de exploatare ale producătorilor de tractoare.
Ambalaje disponibile
20 L Art. nr. 3566
Detalii produs
Cod produs - SKU
ISO VG 220
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei transmisie Liqui Moly ISO VG 150
Ulei transmisie
Ulei de transmisie integral sintetic de înaltă performanţă, pe bază de...
Pret la cerere

Ulei Motor LIQUI MOLY Longlife III 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică Longlife...
66,41 RON

Aditiv motorină Liqui Moly curatare sistem injectie Diesel – Pro Line
Pro Line
Combinație de aditivi cu un procent ridicat de aditivi pentru curățare și...
48,17 RON

Aditiv benzină Liqui Moly pentru ingrijirea sistemului de injecție
Aditivi benzina
Întreţine şi protejează întregul sistem de alimentare cu carburant...
38,06 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 6200 LL lV 0W 20
Ulei motor
Ulei motor de înaltă tehnologie cu frecare scăzută realizat prin...
74,66 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4310 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor modern cu conținut de cenușă scăzut și vîscozitate scăzută,...
77,23 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-20
Ulei motor
Ulei de motor cu vâscozitate redusă, de înaltă performanţă, pentru...
49,35 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
46,90 RON

Ulei Motor Liqui Moly Top Tec Truck 4350 5W-30
Ulei motor
Pentru tehnologia celor mai noi motoare cu Euro IV, Euro V şi Euro VI....
1.040,95 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec Truck 4050 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu...
820,60 RON