Descriere
Ulei de transmisie integral sintetic de înaltă performanţă, pe bază de polialfaolefine / esteri. Datorită rezistenţei excelente la oxidare şi a stabilităţii termice a uleiurilor de bază, procesul de îmbătrânire este redus considerabil chiar şi la temperaturi înalte, iar intervalele de schimbare a uleiului pot fi prelungite. O tehnologie de protecţie la uzură şi presiune înaltă special selecţionată asigură o protecţie sigură şi o durată de serviciu prelungită a instalaţiei chiar şi la solicitări mari. Protecţie excepţională împotriva coroziunii, chiar şi în prezenţa apei şi a altor impurităţi. Creşte eficienţa instalaţiei datorită duratelor mai reduse de întreţinere curentă şi de ieşire
din funcţiune. Ulei de lubrifiere DIN 51517 - CLP
Proprietăţi:
- proprietăți excelente ale vâscozității / temperaturii - reduce la minimum uzura - reduce zgomotul de rulare - rezistență excelentă la îmbătrânire - capacitate mare de absorbție sub presiune - nu atacă materialele de etanșare folosite pentru cutie de viteze manuale, hipoid și transmisii auxiliare
Corespunde şi îndeplineşte următoarele clasificări şi specificaţii:
AGMA 9005 – D94 (EP) ∙ Cincinnati Machine P-74 ∙ David Brown ∙ Schmieröl DIN 51517 CLP 220 ∙ Schmieröl SEB 181 226 CLP 220 ∙
U.S. Steel 224
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE (ulei cutie) VG 220 DIN 51519
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 220 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 27,7 mm²/s ASTM D 7042-04
Indice de vâscozitate 162 DIN ISO 2909
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 235°C DIN ISO 2592
Caracteristici de demulgare la 82 °C 20 min DIN ISO 6614
Comportament spumant la 24 °C 75/0 ml ISO 6247
Comportament spumant la 93,5 °C 100/0 ml ISO 6247
Efect de coroziune asupra oțelului 0-B DIN ISO 7120
Efect de coroziune asupra cuprului 1-125 A3 DIN EN 2160
Test FZG pentru unelte, test standard A/8, 3/90 Nivelul de daune >12, Schimbarea specifică a greutății <0,27 mg / KWh DIN 51354
Culoare L 1,0 DIN ISO 2049
Domeniul de utilizare
Pentru utilizarea în domeniul industrial, la rulmenţi şi lagăre de alunecare în condiţii de presiune mare, cât şi pentru instalaţiile mari cu
lubrifiere forţată în circuit închis.
A se respecta prescripţiile de exploatare ale producătorilor de tractoare.
Ambalaje disponibile
20 L Art. nr. 3566
Detalii produs
Cod produs - SKU
ISO VG 220
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Aditiv ulei Liqui Moly cutie viteză MOS2
Aditivi Ulei
Adaosul MoS2 formează o peliculă de lubrifiere foarte rezistentă pe toate...
40,70 RON

Ulei transmisie Liqui Moly Truck HC (GL4) 75W-80
Ulei transmisie
Ulei de transmisie performant de înaltă presiune pentru transmisii manuale...
1.663,92 RON

Ulei pentru transmisii Liqui Moly (GL5) SAE 80W
Uleiuri transmisie manuală
Ulei de transmisie mineral de înaltă performanță pentru presiune înaltă...
37,72 RON

Solutie Liqui Moly Pro-Line pentru curățirea sistemului de racire
Pro Line
Depunerile din sistemul de răcire-încălzire formează bariere pentru...
75,86 RON

Ulei angrenaj hipoid Liqui Moly Truck (GL5) LS SAE 85W-90
Ulei transmisie
Ulei de calitate superioară pentru cele mai mari solicitări. Special...
11.434,86 RON

Ulei pentru transmisii Liqui Moly (GL5) SAE 80W-90
Uleiuri transmisie manuală
Ulei de transmisie mineral de vâscozitate redusă pentru angrenaj hipoid....
46,20 RON

Soluţie LIQUI MOLY etanșare radiator
Asistenta reparatii
Neetanşeităţile de dimensiuni reduse apărute din cauza impactului cu...
21,07 RON

Soluţie LIQUI MOLY curăţat radiator
Asistenta reparatii
Depunerile din sistemul de răcire/încălzire formează bariere pentru...
32,27 RON

Aditiv Liqui Moly ulei cutie viteză "Gear Protect"
Aditivi Ulei
Aditiv de ultimă generaţie pentru protecţia la uzură la presiune înaltă....
144,02 RON

Spray Liqui Moly de pornire "Start Fix"
Asistenta reparatii
Ajutorul sigur la pornire în caz de frig, umiditate, bujii ude şi baterie...
20,71 RON