Descriere
Ulei de motor pentru tot parcursul anului, cu frecare redusă, special conceput pentru noul sistem optimizat de evacuare la motoare de
vehicule cu perioade între schimbul de ulei extrem de lungi. Acest produs oferă economie optimă datorită unei reduceri semnificative a
consumului de combustibil, cea mai lungă perioadă posibilă între schimbul de ulei și reduce considerabil timpii de service-are pentru
vehicule. Este, de asemenea, ideal pentru utilizare la flote mixte de vehicule.
Proprietăți - previne „lustruirea metalului” - menține răcitorul de aer de încărcare extrem de curat - formare redusă de reziduuri - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - rezistență remarcabilă a filmului de ulei - rezistenta excelenta la imbatranire - proprietăți remarcabile de detergent și dispersant - rezistenta mare la uzură - gamă largă de temperatură de funcționare - rezistență deosebită la forfecare - aplicație universală - comportament excelent la pornire la rece
Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii:
ACEA E4 ∙ ACEA E7 ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Deutz DQC IV-10 ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3277 ∙ MAN M 3377 ∙ MB-Approval 228.5
∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Renault Trucks RXD ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Cummins CES 20077 ∙ Cummins CES 20078 ∙ DAF HP2 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MTU Typ 3 ∙ Scania LDF-2
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 95,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,1 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 155 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,8 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 13,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat <= 2,0 g/100g DIN 51575
Culoare L 4,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season. Dezvoltat special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor fără filtru de particule Diesel (DPF). Adecvat, de asemenea,
pentru parc auto mixt. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare. Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat
în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
20 L Art. nr. 4733
60 L Art. nr. 4701
205 L Art. nr. 4702
Detalii produs
Cod produs - SKU
Longlife Truck 10W-40
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Tricou polo Liqui Moly albastru bărbați
Fan Zone
Tricou Polo barbati Marimi disponibile: 50970 - S 50434 - M 50435 - L...
70,00 RON

Ulei transmisie Liqui Moly Marine GL4/GL5 80W-90
Uleiuri transmisie Marine
Ulei de transmisie performant pe bază de uleiuri de bază selecţionate. Cu...
31,00 RON

Ulei Liqui Moly tractor Stou 10W-40
Ulei motor
Uleiul pentru tractor STOU este un ulei universal de o calitate deosebit ă...
6.751,96 RON

Ulei transmisie Liqui Moly (GL4) SAE 80W
Uleiuri transmisie manuală
Ulei de angrenaje de înaltă performanță, fabricat din uleiuri de bază...
46,55 RON

Tricou Liqui Moly alb barbati
Fan Zone
Tricou barbati- Marimi disponibile: 50512 - S 50513 - M 50514 - L...
115,00 RON

Ulei angrenaj hipoid Liqui Moly Truck (GL5) LD 80W-90
Ulei transmisie
Ulei mineral pentru angrenaj hipoid cu rezervă de putere extrem de mare şi...
10.529,14 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec AA 10W-30 Diesel
Ulei motor
Ulei de motor modern cu viscozitate redusă, clasa premium, dezvoltat...
7.224,62 RON

Ulei Motor LIQUI MOLY Longlife III 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică Longlife...
58,52 RON

Aditiv LIQUI MOLY stabilizare vâscozitate
Aditivi Ulei
Aditivul de ulei “Viscoplus” este un aditiv modern, mono-funcţional, de...
34,56 RON

Ulei motor Liqui Moly Longlife Truck S3 10W-40
Ulei motor
Uleiul de motor S3 Longlife 10W-40 pentru camion este un ulei de motor...
3.648,03 RON