Descriere
Ulei de motor pentru tot parcursul anului, cu frecare redusă, special conceput pentru noul sistem optimizat de evacuare la motoare de
vehicule cu perioade între schimbul de ulei extrem de lungi. Acest produs oferă economie optimă datorită unei reduceri semnificative a
consumului de combustibil, cea mai lungă perioadă posibilă între schimbul de ulei și reduce considerabil timpii de service-are pentru
vehicule. Este, de asemenea, ideal pentru utilizare la flote mixte de vehicule.
Proprietăți - previne „lustruirea metalului” - menține răcitorul de aer de încărcare extrem de curat - formare redusă de reziduuri - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - rezistență remarcabilă a filmului de ulei - rezistenta excelenta la imbatranire - proprietăți remarcabile de detergent și dispersant - rezistenta mare la uzură - gamă largă de temperatură de funcționare - rezistență deosebită la forfecare - aplicație universală - comportament excelent la pornire la rece
Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii:
ACEA E4 ∙ ACEA E7 ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Deutz DQC IV-10 ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3277 ∙ MAN M 3377 ∙ MB-Approval 228.5
∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Renault Trucks RXD ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Cummins CES 20077 ∙ Cummins CES 20078 ∙ DAF HP2 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MTU Typ 3 ∙ Scania LDF-2
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 95,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,1 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 155 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,8 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 13,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat <= 2,0 g/100g DIN 51575
Culoare L 4,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season. Dezvoltat special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor fără filtru de particule Diesel (DPF). Adecvat, de asemenea,
pentru parc auto mixt. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare. Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat
în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
20 L Art. nr. 4733
60 L Art. nr. 4701
205 L Art. nr. 4702
Detalii produs
Cod produs - SKU
Longlife Truck 10W-40
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei motor Liqui Moly Top Tec Truck 4050 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu...
951,26 RON

Ulei motor Liqui Moly SPECIAL TEC F 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă fabricat prin tehnologie de sinteză,...
70,73 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4600 5W30
Ulei motor
Utilizabil pentru autovehiculele pe benzină şi pentru autovehiculele...
62,87 RON
57,21 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu vâscozitate redusă, de înaltă performanţă, pentru...
55,55 RON

Ulei motor Liqui Moly THT Super SHPD 15W-40
Ulei motor
Ulei motor modern multigrad. Special dezvoltat pentru flote de vehicule...
174,10 RON

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4400 5W-30
Ulei motor
Ulei modern de motor, de mare performanţă, cu conţinut redus de cenusă,...
70,73 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec B FE 5W 30
Ulei motor
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică cu un pachet...
59,12 RON

Ulei motor Liqui Moly THT SHPD 15W-40
Ulei motor
Ulei motor modern multigrad. Special dezvoltat pentru flote de vehicule...
695,59 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W40
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
59,30 RON

Spray Liqui Moly pentru îndepărtarea ruginii cu MOS2
Asistenta reparatii
Agent de alunecare excepţional pentru toate piesele mobile. Pătrunde chiar...
24,44 RON