Descriere
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconvetionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.
Proprietăți - rezistență excelentă la uzură - frecare și reducerea uzurii - funcționarea lină a motorului - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - curățenia remarcabilă a motorului - rezistență deosebită la forfecare - comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute - fiabilitate de ungere remarcabilă - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - stabilitate optimă la îmbătrânire
Specificații:
API SP ∙ ILSAC GF-6A
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Chrysler MS-6395 ∙ Daihatsu ∙ Ford ∙ GM 6094 M ∙ Honda ∙ Hyundai ∙ Isuzu ∙ Kia ∙ Mazda ∙ Mitsubishi ∙ Nissan ∙ Subaru ∙ Suzuki ∙
Toyota
Date tehnice
Clasa SAE 10W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 66,9 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 11,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 156 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 2,9 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 8,2 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 238°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,1 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat < 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare verde, fluorescent
Domenii de aplicare
Optim pentru motoarele moderne pe benzină și diesel cu și fără turbocompresoare cu gaz de evacuare. Pentru protejarea și păstrarea
valorii motorului pe perioade lungi între schimbările de ulei și cu sarcini mari.
Aplicație
Trebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor de vehicule și de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor
disponibile în comerț. Efectul optim obținut numai atunci când este folosit singur (adică fără amestecare).
Ambalaje disponibile
1 l 9975
4 l 20797
5 l 9978
205 l 8422
Detalii produs
Cod produs - SKU
Molygen New Generation 10W-30
Categorie
Producator
Taguri
Produse similare

Ulei Liqui Moly universal pentru echipamente gradinarit 10W-30
Gradină
Ulei universal in 4 timpi pentru echipamentele de gradinarit SAE 10W-30...
37,03 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru...
47,72 RON

Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu vâscozitate redusă, de înaltă performanţă, pentru...
58,76 RON

Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Ulei motor
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW,...
71,27 RON
70,94 RON

Ulei motor Liqui Moly Leichtlauf 10W-40
Ulei motor
Liqui Moly Low-Friction SAE 10W-40 este un ulei de motor de înaltă...
44,34 RON

Ulei motor Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40
Ulei motor
Este un ulei complet sintetic, cu parametrii de performanţă, destinat...
63,05 RON

Ulei motor Liqui Moly Leichtlauf MOS2 10W-40
Ulei motor
Ulei de motor semi sintetic cu viscozitate redusă. Pentru şoferii atenţi...
50,10 RON
48,53 RON

Aditiv ulei Liqui Moly Cera Tec
Aditivi Ulei
Suspensie lubrifiantă solidă ceramică pe bază de nitrură de bor hexagonală...
93,32 RON

Aditiv ulei Liqui Moly cutie viteză MOS2
Aditivi Ulei
Adaosul MoS2 formează o peliculă de lubrifiere foarte rezistentă pe toate...
40,70 RON

Ulei motor Liqui Moly Special Tec V 0W-30
Ulei motor
Ulei de motor cu viscozitate redusă, realizat pe baza tehnologiei de...
68,27 RON